Perakende Serisi 14 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Deneyimlet

3 Eylül 2018 Pazartesi
647
İzlenme
2
Beğenme

Bağlan, keşfet adımlarımızdan sonra satışın adımları içindeki 3. aşama DENEYİMLET adımımız. Adında anlaşılacağı gibi bu adımda temel amacım ürün ile müşteri arasındaki mesafeyi azaltmak, ürünü sunmak ve gerekirse deneyimlemesini sağlamak, ürün ile ilgili bilgileri aktarmak.


 Yorumlar 


Benzer Makaleler
Reklam Marka Pazarlama Terimleri Sözlüğü (J-L)
Satışta ve Markalamada Etkili Mesaj Üretmenin Yolları - 3
Sadakatsizler, Sadakatsizlik ve Markalar
Facebook E-Ticaretçileri Üzdü
Dijital Ağlarda Markalaşırken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?
Marka Yönetimlerine Vizyonist Bir Not


Benzer Videolar
Marka Yönetimi Serisi 4 - Marka Kimliği
Dijital Dönüşüm Serisi 2 - Değişime Uyum Sağlamak
KOSGEB Kredileri Bölüm 1
Dış Ticarette İlk Adım
Perakende Serisi 13 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Keşfet
Perakende Serisi 1 - Nedir Bu Perakende ve Perakendecilik?