Perakende Serisi 2 - Perakendeciliğin Dünü ve Bugünü

3 Eylül 2018 Pazartesi
3317
İzlenme
4
Beğenme

Perakende için yapılan bir çok tanımdan biri de "müşterinin devamlı değişen ihtiyaç ve isteklerini, analitik ve duygusal yöntemlerle en iyi şekilde anlayıp, ortaya çıkan ihtiyacı en mükemmel şekilde karşılayacak teklifi yapma sanatıdır." ifadesidir.


 Yorumlar 
Yorum Ekle


Benzer Makaleler
Perakende Sektöründe Kuşaklar
Yeni Yıl, Yeni Hedefler
Değişen Ekonomik Durumlarda Etkin İşletme Yöneticiliği
Etkili Mağaza Atmosferinin Mükemmel Müşteri Deneyimine Katkısı
Perakende Yöneticiliğinde Proaktif Yaklaşıma Sahip Olmak
Satıcılık Mesleğinde Ürün Bilgisinin Önemi
"Aklı Başında" Hedef Kavramı
Perakendede İnsan Faktörü
Perakendede Kayıp ve Kaçaklar
Perakendecilikte Satışın Sihirli Formülü


Benzer Videolar
Perakende Serisi 10 - Mağazacılıkta Temel Finansal Yönetim
Perakende Serisi 5 - Ekibinizi Yönetirken Bu 7 Hataya Düşmeyin
Perakende Serisi 6 - Mağazacılıkta Görsel Yönetimin Önemi
Perakende Serisi 14 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Deneyimlet
Perakende Serisi 1 - Nedir Bu Perakende ve Perakendecilik?
Perakende Serisi 3 - Bir Perakendeci Neleri Yönetir?
Perakende Serisi 11 - Perakendecilikte Satışın Adımları
Perakende Serisi 7 - Mağaza Yerleşiminde Dikkat Edilecek Hususlar
Perakende Serisi 4 - Perakendecilikte Ekip Yönetimi
Perakende Serisi 13 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Keşfet