Perakende Serisi 2 - Perakendeciliğin Dünü ve Bugünü

3 Eylül 2018 Pazartesi
719
İzlenme
1
Beğenme

Perakende için yapılan bir çok tanımdan biri de "müşterinin devamlı değişen ihtiyaç ve isteklerini, analitik ve duygusal yöntemlerle en iyi şekilde anlayıp, ortaya çıkan ihtiyacı en mükemmel şekilde karşılayacak teklifi yapma sanatıdır." ifadesidir.


 Yorumlar 


Benzer Makaleler
Kullanmanız Gereken 20 Sihirli Pazarlama Sözcüğü
Yeni Yıla Girerken Sitenize Ücretsiz Bakım
Marka Yönetimlerine Vizyonist Bir Not
İnternette Küçük Balık Olmak
Reklam Marka Pazarlama Terimleri Sözlüğü (A-B)
360 Derece Marka İnovasyonu: Çepeçevre Bir Pazarlama Stratejisi Yaratmak ve Uygulamak


Benzer Videolar
Şahıs Şirketlerinin Kurulması
Dijital Dönüşüm Serisi 2 - Değişime Uyum Sağlamak
Perakende Serisi 11 - Perakendecilikte Satışın Adımları
Katma Değer Vergisi
Perakende Serisi 9 - Mağazacılıkta Bilgiyi ve Veriyi Yönetmek
Finansal Planlama