Perakende Serisi 2 - Perakendeciliğin Dünü ve Bugünü

3 Eylül 2018 Pazartesi
3432
İzlenme
5
Beğenme

Perakende için yapılan bir çok tanımdan biri de "müşterinin devamlı değişen ihtiyaç ve isteklerini, analitik ve duygusal yöntemlerle en iyi şekilde anlayıp, ortaya çıkan ihtiyacı en mükemmel şekilde karşılayacak teklifi yapma sanatıdır." ifadesidir.


 Yorumlar 
Yorum Ekle


Benzer Makaleler
Perakende Yöneticiliğinde Proaktif Yaklaşıma Sahip Olmak
Perakendede Takım Olmak
Etkili Mağaza Atmosferinin Mükemmel Müşteri Deneyimine Katkısı
Perakendede İnsan Faktörü
Perakendede Kayıp ve Kaçaklar
"Aklı Başında" Hedef Kavramı
Satıcılık Mesleğinde Ürün Bilgisinin Önemi
Perakende İşletmelerinde Prim Sistemlerinin Önemi
Perakendecilikte Satışın Sihirli Formülü
Değişen Ekonomik Durumlarda Etkin İşletme Yöneticiliği


Benzer Videolar
Perakende Serisi 11 - Perakendecilikte Satışın Adımları
Perakende Serisi 13 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Keşfet
Perakende Serisi 12 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Bağlan
Perakende Serisi 9 - Mağazacılıkta Bilgiyi ve Veriyi Yönetmek
Perakende Serisi 6 - Mağazacılıkta Görsel Yönetimin Önemi
Perakende Serisi 4 - Perakendecilikte Ekip Yönetimi
Perakende Serisi 14 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Deneyimlet
Perakende Serisi 1 - Nedir Bu Perakende ve Perakendecilik?
Perakende Serisi 10 - Mağazacılıkta Temel Finansal Yönetim
Perakende Serisi 7 - Mağaza Yerleşiminde Dikkat Edilecek Hususlar