Perakende Serisi 9 - Mağazacılıkta Bilgiyi ve Veriyi Yönetmek

3 Eylül 2018 Pazartesi
184
İzlenme
1
Beğenme

Mağazacılıkta hedefler ve rakamlar konuşur. Hedeflere ulaşabilmeniz için de işletmeniz ile ilgili oluşan geçmiş verileri, rakamları, elinizdeki bilgileri doğru okuyup değerlendirmeniz ve bunların ışığında harekete geçmeniz gerekir.


 Yorumlar 


Benzer Makaleler
Açıl Susam Açıl
Hikayeleri Herkes Sever
Mobil Markalamanın Geleceğine Dair
Marka Yönetimlerine Vizyonist Bir Not
Bir Markanın Ürün Tasarımı Nasıl Yapılır?
Bir Kararın Anatomisi


Benzer Videolar
Perakende Serisi 15 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Satışı Kapat
Marka Yönetimi Serisi 2 - Marka Yaratım Süreci
Dijital Dönüşüm Serisi 1 - Giriş
Faktoring
Perakende Serisi 8 - Müşterilerin Duyularına Hitap Etmek
Finansal Planlama ve Bütçeleme