Perakende Serisi 9 - Mağazacılıkta Bilgiyi ve Veriyi Yönetmek

3 Eylül 2018 Pazartesi
2603
İzlenme
3
Beğenme

Mağazacılıkta hedefler ve rakamlar konuşur. Hedeflere ulaşabilmeniz için de işletmeniz ile ilgili oluşan geçmiş verileri, rakamları, elinizdeki bilgileri doğru okuyup değerlendirmeniz ve bunların ışığında harekete geçmeniz gerekir.


 Yorumlar 
Yorum Ekle


Benzer Makaleler
Etkili Mağaza Atmosferinin Mükemmel Müşteri Deneyimine Katkısı
Perakende Sektöründe Kuşaklar
Perakendede İnsan Faktörü
Perakendecilikte Satışın Sihirli Formülü
Perakende İşletmelerinde Prim Sistemlerinin Önemi
Perakendede Kayıp ve Kaçaklar
Değişen Ekonomik Durumlarda Etkin İşletme Yöneticiliği
Yeni Yıl, Yeni Hedefler
Perakende Yöneticiliğinde Proaktif Yaklaşıma Sahip Olmak
Perakendede Takım Olmak


Benzer Videolar
Perakende Serisi 8 - Müşterilerin Duyularına Hitap Etmek
Perakende Serisi 5 - Ekibinizi Yönetirken Bu 7 Hataya Düşmeyin
Perakende Serisi 2 - Perakendeciliğin Dünü ve Bugünü
Perakende Serisi 12 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Bağlan
Perakende Serisi 6 - Mağazacılıkta Görsel Yönetimin Önemi
Perakende Serisi 4 - Perakendecilikte Ekip Yönetimi
Perakende Serisi 11 - Perakendecilikte Satışın Adımları
Perakende Serisi 10 - Mağazacılıkta Temel Finansal Yönetim
Perakende Serisi 7 - Mağaza Yerleşiminde Dikkat Edilecek Hususlar
Perakende Serisi 13 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Keşfet