Perakende Serisi 9 - Mağazacılıkta Bilgiyi ve Veriyi Yönetmek

3 Eylül 2018 Pazartesi
2746
İzlenme
4
Beğenme

Mağazacılıkta hedefler ve rakamlar konuşur. Hedeflere ulaşabilmeniz için de işletmeniz ile ilgili oluşan geçmiş verileri, rakamları, elinizdeki bilgileri doğru okuyup değerlendirmeniz ve bunların ışığında harekete geçmeniz gerekir.


 Yorumlar 
Yorum Ekle


Benzer Makaleler
Perakende Sektöründe Kuşaklar
Etkili Mağaza Atmosferinin Mükemmel Müşteri Deneyimine Katkısı
Yeni Yıl, Yeni Hedefler
Perakendede Kayıp ve Kaçaklar
Satıcılık Mesleğinde Ürün Bilgisinin Önemi
Perakende Yöneticiliğinde Proaktif Yaklaşıma Sahip Olmak
Perakendecilikte Satışın Sihirli Formülü
"Aklı Başında" Hedef Kavramı
Perakendede İnsan Faktörü
Değişen Ekonomik Durumlarda Etkin İşletme Yöneticiliği


Benzer Videolar
Perakende Serisi 1 - Nedir Bu Perakende ve Perakendecilik?
Perakende Serisi 10 - Mağazacılıkta Temel Finansal Yönetim
Perakende Serisi 5 - Ekibinizi Yönetirken Bu 7 Hataya Düşmeyin
Perakende Serisi 7 - Mağaza Yerleşiminde Dikkat Edilecek Hususlar
Perakende Serisi 15 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Satışı Kapat
Perakende Serisi 12 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Bağlan
Perakende Serisi 14 - Perakendecilikte Satışın Adımları: Deneyimlet
Perakende Serisi 4 - Perakendecilikte Ekip Yönetimi
Perakende Serisi 6 - Mağazacılıkta Görsel Yönetimin Önemi
Perakende Serisi 3 - Bir Perakendeci Neleri Yönetir?